Cette conférence-débat, proposée par le Ceucle Occitan setòri aura lieu à 18 h 30 à la Baleine rouge, à Sète, 5 Quai A. Merle.
Attention ! Une Occitanie peut en cacher une autre. Au-delà de la région administrative, il y a une autre Occitanie, l’authentique, qui n’a jamais été un État ni même une province, mais un espace linguistique, celui de la langue d’oc, qui s’étend de l’Atlantique au Piémont, et du Massif Central aux Pyrénées. Un espace qui, au-delà de la langue, induit un réseau de liens et de solidarités, des traits culturels partagés et une certaine conscience d’appartenance.
C’est ce dont va nous parler l’historien Philippe Martel, professeur émérite au département d’occitan de l’université de Montpellier, auteur de nombreux ouvrages dont une Histoire de l’Occitanie, parue en 2019.
Existís, Occitania ?
Conferéncia-debat, lo 4 d’abriu, a la Balena Roja, 5 quai A.Merle, Seta
propausada per lo Ceucle Occitan setòri
Mèfi ! Una Occitania ne pòt amagar una autra ! Per delà la region administrativa, i a una autra Occitania, l’autentica, que jamai siaguèt pas un estat nimai una província mas un espaci linguistic, lo de la lenga d’òc, que vai de l’Atlantic au Piemont, dau Massiu Centrau aus Pirenèus. Un espaci que, per dessús la lenga crea de ligams e de solidaritats, de traches culturaus partejats e una cèrta consciéncia d’apartenéncia.
Es d’aquò que parlarà l’istorian Felip Martel, professor emerite au departament d’occitan de l’Universitat de Montpelhièr, autor de maites obratges dont una Histoire de l’Occitanie, pareguda en 2019.